Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje
Toflová, Klára
Toflová, K. Chování návštěvníků gastro podniků Moravskoslezského kraje. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Hlavním cílem práce je zhodnocení míry spokojenosti s vybranými faktory v gastronomických podnicích v Moravskoslezském kraji a jak tyto faktory ovlivňují jejich loajalitu. K dosažení cíle budou použita data, která byla sesbírána pomocí dotazníkového šetření. Otázky jsou zaměřeny na faktory spokojenosti zákazníka, jejich následný vliv na loajalitu a také jaké vlivy je ovlivňují při vyhledávání nových podniků a jejich reakce na ne/spokojenost s podnikem.
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Galušková, Klára
Diplomová práce se zabývá nákupním chování spotřebitele a loajalitou zákazníka na trhu s kávou v České republice. Obsahuje krátký přehled trhu kávy v České republice, jeho velikost a vývoj, přehledně mapuje trh kaváren a na základě primárních dat zjišťuje preference a faktory ovlivňující spotřebitele při konzumaci a nákupu kávy. Primární data jsou získána dotazníkovým šetřením (n=446) a hloubkovými rozhovory (n=5). Kvantitativní výzkum dále vede k určení hlavních faktorů, které ovlivňuje nákupní chování spotřebitele. Na základě výsledků jsou vypracována doporučení pro oblast marketingových strategií zainteresovaných subjektů na trhu.
Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů
Brišová, Jana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů" se zabývá fenoménem customer experience v in-store prostředí a faktory, jejichž ma- nagementem se společnosti snaží ovlivňovat rozhodovací procesy a nákupní chování zákazníků. První část práce prozkoumává existující teorii na téma customer experience a jeho managementu. Fenomén customer experience práce dále rozebírá v kontextu retail storů a zkoumá dimenze zákazníkova vnímání a jeho interních reakcí na marketingové stimuly využité v in-store marketingové komunikaci (kognitivní, afektivní a fyzické), které na něj v místě pro- deje působí, a na sociální interakce s osobami přítomnými v retail storu. Část empirická zjišťuje skrze průzkum ve vybraném retail storu nového formátu situaci v tržním prostředí České re- publiky. Prozkoumává reakce, emoce, pocity a postoje zákazníka vůči prostředí vybraného re- tail storu a následně analyzuje, zda má jejich charakter vliv na zákazníkovu loajalitu.
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.